reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eliška Šikulová

Eliška Šikulová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem čínštinu v Šanghaji. Chcem sa naučiť kungfu a hrať na Erhu. Zoznam autorových rubrík:  Vo sveteKeď sa napijem myšlienokMaltské memoáreJe zo mňa Severanka!Nezaradené

reklama

Keď sa napijem myšlienok

Úsmevná hudba alebo Sklíčka nie sú Sklíčka, ale Ty, ja a môj brat.

Eliška Šikulová

Úsmevná hudba alebo Sklíčka nie sú Sklíčka, ale Ty, ja a môj brat.

Na rádiu Slovensko dávajú pieseň od Vaša Patejdla a tá žienka s ním spievala (vraj Oľga Záblacká), že: „Poďme spolu lietať...". Po chvíli hrania sa prichytím, ako čumím do steny a usmievam sa. Zo zvedavosti si na nete nájdem aj videoklip k tejto piesni. A po nej si pozerám ďalší a ďalší, a potom ešte jeden. Je ich veľa.

  • 20. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 995x
  • 6
Jaromíre, odfoť sa s nami!

Eliška Šikulová

Jaromíre, odfoť sa s nami!

„A čo tam chceš napísať?" pýta sa Marka.„Jaromíre, odfoť sa s nami!" hovorím jej s nadšením a tá už namáča štetec a začína to písať veľkými písmenami na kartón, ktorý som našla za skriňou, aby si to ten Jarko nedokázal nevšimnúť.

  • 23. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Empire state of mind-New York

Eliška Šikulová

Empire state of mind-New York

"In New York,Concrete jungle where dreams are made of,There’s nothing you can’t do,Now you’re in New York,these streets will make you feel brand new,the lights will inspire you,lets hear it for New York!" Možno sa to nezdá, ale Jay-Z trafil klinec po hlavičke!

  • 22. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Niekedy sa stačí len porozhliadnuť

Eliška Šikulová

Niekedy sa stačí len porozhliadnuť

Zaodetá do rúška snov počúvajúc básne, ktoré písal samotný pán Klavír, hladkaná jemným vzduchom po tvári a zaliata zlatými lúčmi slnka, ukazujúc mu vycerené zúbky a trošku zvraštené čelo, som začal pliesť môj farebný šál krásnych spomienok,aby ešte viac roztancoval moje jasajúce ¦ a v krušnej chvíli, aby ma zahrial a uchránil pred dažďovými kvapkami(na to by bol vhodnejší dáždnik), ktoré sa mi pomaly kĺžu po tvári a ja zisťujem, že je časť schovať sa dnu a obdivovať to, čo mám pred sebou len spoza okna, ktoré zdobia kvapky z neba.

  • 23. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu